dijous, 6 de març del 2014

Coses que diuen a les embarassades que es podrien estalviar

Us faig un resum amb preguntes i coses que m'han dit gent de relativament poca confiança i la meva opinió al respecte. A veure si així sabeu què no dir quan us trobeu una embarassada :P

"Aprofita ara i descansa que després no podràs!!" ---> I ara tampoc!! Es belluga tota la nit i et desperta,  fa mal l'esquena i no hi ha manera de trobar la posició i això tenint sort si a més no afegeixes els àcids estomacals i les ganes de pixar cada 3 minuts!!

"Segur que es una nena perquè estàs molt guapa!" ---> Doncs mira.. sort que sí perquè si al principi de la revolució hormonal em diuen que serà un nen perquè estic molt lletja segur que no els queden ganes de dir-me res més fins que no vagi a l'escola el nen...

"Ui! Si no tens gens de panxa!" o "Ui! Quina panxa que tens!" --> Qualsevol de les dues versions és igual... La qüestió és comentar la panxa que tens, doncs mira si en tinc poca és perquè encara és massa petit/a perquè abulti i si en tinc molta és perquè ja és massa gran perquè passi deseparcebut/da!!

"I quan t'has engreixat?" --> Perdona!!?? I a tu què t'importa el què m'he engreixat!! I en el meu cas pitjor que em vaig aprimar i als 7 mesos i mig peso igual que al principi d'estar embarassada!! La gent encara mira més raro.

Tema pors. Aquí no hi ha una frase concreta. però pel que es veu la gent es passa l'embaràs cagada de por. Doncs jo no! Mira sort que tinc! Seré un bitxo raro però no tinc por a que la cosa vagi malament, de fet ni se'm va passar pel cap, ni que tingui problemes a l'hora del part, ni que surti negre!! No sé a què té tanta por la gent!! Evidentment que hi ha possibilitats que passi alguna cosa (menys lo de que surti negre ;)) però no per això m'haig de passar tot l'embaràs patint! Un embaràs s'ha de disfrutar!!

"Només fas el seguiment per la SS?" --> Docns sí! I n'estic contentíssima! Em tracten superbé i em tenen controlada lo just i necessari. I l'Hospital d'Igualada és prou bo com perquè em vulgui estalviar 3/4 d'hora de carretera amb contraccions per anar a un hospital a Bcn.

"Li donaràs pit?"--> A veure... aquest sí que és un tema que em fa gràcia! Contrastat amb altres embarassades és una pregunta molt freqüent. Resulta que si li dones pit estaràs esclavitzada i que no podràs anar enlloc sense el nadó ( o no tant nadó si fas cas a la OMS i fas lactància exclusiva 6 mesos i amb alimentació complementària fins els dos anys o MÉS) i si li dones llet de fórmula resulta que ets una mala mare perquè no vols sacrificar els teus pits o no sé què. Començo a pensar que la millor resposta davant a aquesta pregunta és "perquè ho vols saber? Vindràs tu a donar-li _____ (posar el què sigui) quan plori a les nits?"

Segur que en sortiràn més d'aquí a que la Coaner decideixi sortir!! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada