dilluns, 21 d’abril del 2014

21 d'Abril

Estem a una setmaneta de sortir de comptes i sembla que encara no té massa ganes de treure el cap (literalment i metafòrica), però avui és un dia important per nosaltres també! ÉS L'ANIVERSARI DEL MARC!!

Des de l'entrada d'avui només et vull felicitar Marc. Per mooooltes coses, no només perquè fas anys. Et vull felicitar perquè has estat al meu costat en tot moment ("en lo bueno i en lo malo" tal i com diuen a les pel·lícules), perquè ja fa més de 5 anys que m'aguantes i ho estas fent molt bé, perquè malgrat que el temps passa sembla que hagi estat molt curt, perquè tot i despertar-te mil vegades a les nits (sorry) t'aixeques amb un somriure i em fas riure a mi,  perquè abans que neixi la Coaner ja he pogut veure que seràs un pare genial, perquè aguantes les meves continues interrupcions i encara no m'has fet fora de casa i... hi ha tantíssimes coses per les que et podria felicitar que no acabaria mai d'escriure!!

Et felicito perquè avui fas 31 anys i t'animo a no canviar, a tirar endavant amb tot com ho fas fins ara, a lluitar pel què tu vols i pel què tu creus sense por i seguir endavant malgrat les dificultats.

Espero que els 31 sigui una edat inolvidable per tu i que ho passem genial fent-nos grans junts!!!

T'estimo!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada