dilluns, 23 de juny del 2014

Voleu saber on ho he fet?

El primer cop que ho vaig fer en públic va ser al provador d'una botiga a Igualada... Malpensats!!!

He vist un vídeo que parla de la normalització de la lactància en públic i m'ha fet molta gràcia. Aquí el teniu:



Així que he pensat anar fent una llista amb els llocs on li he donat pit a la Coaner ja que de vegades poden ser llocs o situacions curioses.

- Okaïdi Igualada- La noia em va oferir una cadira i tot perquè estigués més còmode i la possibilitat d'anar-hi encara si estic per la vora i hi ha una "emergència". Molt amable per part seva!

- A la sala de lactància de l'Splau. - El pitjor lloc de moment!! Feia moooolta calor, vaig haver de despullar a la Coaner i donar-li pit de peu mentre la suor em regalimava pels braços. Això deixant a part la pudor que feia. Un nunca mais en tota regla!!

- Al mig de la cerimònia del casament de David i la Clàudia.- Sort que estàvem en un raconet perquè clar.. no calia donar la nota. Durant el banquet també ho vaig fer al lavabo i al porxo mentre la resta de convidats sopava! Un paisatge molt bonic per donar pit :)

- Al restaurant del càmping "La Siesta" mentre acabàvem de dinar.

- Al parc de Vallbona (a Igualada) entre les 10 i les 11 de la nit. També un molt bon lloc per donar pit entre els arbres i amb "bones" vistes.

-Al Passeig d'Igualada.

- A la terrassa del Garnier

- Asseguda a terra davant del kiddy' class de la rambla d'Igualada.


De moment només tinc aquests llocs ja aniré ampliant la llista^^




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada