dimarts, 18 de març del 2014

Moving!!

Suposo que és un dels moments més esperats de l'embaràs, quan ja comences a notar els moviments!!

Jo els vaig notar a la setmana 18 però realment no estava segura si era ella o només un símptoma d'una mala digestió. 

Unes bombolletes recorrien la meva panxa, suaus, molt suaus i clar! Amb les ganes que en tens no saps segur si es belluga de veritat o són paranoies!!

Una mica més endavant les bombolletes ja van passar a ser com carícies. Fins que arriba el dia que oh! la panxa també s'ha bellugat!! Això va passar el 27 de desembre mentre preníem el solet a la platja i el Marc li va posar Bon Jovi mentre descansàvem (sort que li agrada la bona música!!). 

Malauradament el Marc encara va tardar una miqueta en notar-la i és que quan és tant petita des de dins es nota molt bé però des de fora res... una birria!! A més costa molt que coincideixi el moment en que ella decideix fer-se notar amb el moment en què algú hi té la mà a sobre.

Després els moviments comencen a ser una mica més bèsties i la panxa comença a anar d'un costat a l'altre d'una manera increïble, però clar... ens trobem igual que abans, és difícil agafar el moment bo. En el vídeo que us adjunto vora el minut 0:52 es veu com es belluga. Si us ho voleu mirar tot veureu com l'emprenyo perquè faci alguna cosa! ^^




Dues vegades m'ha passat coses molt rares dignes de la pel·lícula Alien! Una va ser el dia que la Coaner va fer truita. Sisí, Truita! Es va donar la volta sobre si mateixa passant del costat dret a l'esquerra. La panxa va fer una onada que donava una mica de mal rotllo, però per mal rotllo un dia que em disposava a intentar dormir i estant de costat va decidir fer una patada digna de Jackie Chan i va sortir un bultet del centre de la meva panxa!! Llàstima que això no ho he pogut gravar... però encara queden unes setmanetes i amb una mica de sort una o altre farà!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada