dijous, 3 d’abril del 2014

Corbates o tutús??

Crec que tothom en el fons té les seves preferències però és cert que en el moment en què estàs embarassada t'és absolutament igual el sexe del bebè.

Jo sempre havia tirat més cap a les nenes (tot i saber que són més del papa que de la mama) però sempre he imaginat primer tenir una nena i després un nen i després.. bueno... no se sap mai si hi ha després o no i menys avui en dia com estan les coses.

En el principi de l'embaràs tenia la sensació que era un nen i ja m'imaginava les coses amb un nen.

Vam estar mirant sobre lo de les ecos 4D i vam descobrir que a partir de la setmana 15 ja et deien el sexe. I jo com sóc tafanera per naturalesa no vaig tardar si un minut en agafar l'oferta i buscar hora per saber-ho!

Doncs bé, quan va arribar el dia... va resultar estar creuada de cames i no es va deixar veure en cap moment. Això sí, saltar, saltava molt!! 

Em va fer una mica de ràbia però és el què hi havia i no hi podia fer res. Vam haver d'esperar 5 setmanes més fins que teníem la eco de la SS.

Quan va arribar el dia recordo estar estirada al llit i la noia superhipermegaconcentrada en les imatges de la eco i en un moment donat el Marc va fer un somriure. Jo allà vaig pensar "És un nen!! Perquè si el Marc ha vist algo deu ser una tita" però no.. resulta que li va fer gràcia que havia fet un saltironet. Aleshores la noia de la eco va pronunciar les paraules màgiques "Voleu saber què és?" i jo... li vaig dir que sí intentant no semblar desesperada ^^  Va remenar una miqueta va girar la pantalla i ens va dir que era una nena!! En un primer moment casi no vaig ni reaccionar. M'havia mentalitzat tant que seria un nen que no m'ho esperava. 

Al sortir de l'hospital vam enviar el vídeo que havíem gravat el cap de setmana anterior (amb finals alternatius) per tal de comunicar si era nen o nena ja que tothom esperava amb candeletes la notícia.


Us poso el vídeo:


Després d'això ja va començar la dèria de les compres però això ja ho tractarem en un altre post!! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada