divendres, 11 d’abril del 2014

Amistats

Quan et quedes embarassada creus que les coses no canviaran massa, que podras sortir igualment, quedar com de costum i fer el ruc com sempre.

Passen els dies i veus que la teva bateria s'acaba molt abans que la del mòbil i que les nausees i el malestar ja no et permeten fer tantes coses com abans. Tot això afecta i molt a la relació amb els amics.

Si tens sort i aconsegueixes fixar un dia en que a l'amic/amiga li va bé quedar i tu estas amb relatives forces t'adones que el teu tema de conversa se centra en l'embaràs (de fet fa dies que no fas "res" més que estar embarassada), i clar... el/la pobre ha d'aguantar les ecos, els videos de la panxa bellugant i les crítiques a tots aquells que et porten la contrària en alguna cosa respecte el bebé.

Des d'aquí vull donar les gràcies especialment a dues persones que m'han aguantat els rotllos i que s'han preocupat de preguntar-me què tal estic i com em va tot. Us estimo molt i realment agraeixo que encara que de vegades hàgim desquedat a última hora estigueu al meu costat i hàgiu volgut compartir aquests mesos tant importants per mi. (No poso noms... qui ho sigui ja ho sap :p)

Per altre banda l'embaràs m'ha permés conèixer a un grup de noies fantàstiques i amb les que tinc la sensació que conec des de fa segles!! El grup de les supermamis!! M'encanta poder xerrar de tot el què ens passa al cos, pel cap i les rallades mentals de vegades provocades pels coctels d'hormones que portem a sobre! Estic molt feliç d'haver tingut la sort d'haver coincidit en el forum i d'haver creat aquest grup tant maco.

Aix.... que avui tinc un dia sensiblón!!! ^^

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada