diumenge, 13 d’abril del 2014

Com entretenir-se mentre estas esperant

L'espera es fa llarga, no ens enganyem! A dues setmanes vista de la DPP (data prevista de part) tothom t'explica de gent que ha parit abans de sortir de comptes.... i jo... jo no tinc ni una senyal que la Coaner vulgui sortir!!! :'(

Doncs bé, sense voler-ho (jeje ^^) ens ho estem passant d'allò més bé enredant a la família. De fet és culpa d'ells per estar tant nerviosos!! ;)

El primer en fer-ho va ser el Marc (perquè després digueu que la que té males idees sóc jo!). Resulta que l'altre dia va trucar al Juli, i aquest per fer-li la broma li va preguntar si ja l'haviem tingut, cosa que el Marc va aprofitar i li va dir que sí. El que es va sentir a continuació va ser: "ALBAAAAAAA!!!!" i el Marc i jo rient!!

L'endemà vaig haver de trucar a la meva mare i no vaig poder evitar enredar-la una mica. Quan va contestar el telèfon (estava treballant) només em vaig limitar a dir-li: "Busca algú que et substitueixi que ja som a l'hospital. Habitació 231." I ella més parada que mai va fer un "Què dius??!!!" Jajaja

Dissabte vam fer una mona i aprofitant vam intentar colar la broma al grup dels hollies dient "Mireu què ha arribat abans d'hora" però els hollies no estaven massa per whatsapps i no va triomfar com ens pensavem... --'

Aquest diumenge haviem quedat amb la Ma Angels per dinar a casa seva i com no, ja tornavem a tenir carn susceptible de bromes. Quan ja estavem a la porta el Marc la va trucar i li va dir que no hi aniriem perquè jo no em trobava bé. La pobre es va posar molt nerviosa i entre que ho assimilava i ens deia que si necessitavem res vam trucar a l'interfon. Jeje Casi ens pela!!!

Això sí, molt dir de nosaltres però ella no se'n va poder estar i li va fer la jugada al Nicolás. Quan va arribar li va dir que haviem trucat i que no anavem a dinar que no em trobava bé. Ella li va proposar de venir a veure com estavem i ell va dir que ens truqués per preguntar (un ole pel Nicolás!). Ella va venir al menjador pensant que ell la seguiria i ens veuria, però no. Ell cap a l'habitació i ella fent veure que no li agafavem el telèfon. Després d'un parell de minuts va aparèixer el Nicolás al menjador i li va dir que si no contestavem que no truqués més (un altre ole per ell!!!). Nosaltres asseguts al sofà que ja no podiem aguantar més el riure i per sort ens va veure!! La seva cara va ser massa!!! :)

Esperem que no tardi massa si no... no ens fem responsables de trucades a altes hores de la nit ni de possibles taquicàrdies!! :p

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada